Сценарії

Конкурсна робота для участі у VІ Всеукраїнському конкурсі «Творчий вчитель – обдарований учень» в номінації: «Виховання особистості» Сценарій ПЕРШОГО ДЗВОНИКА.doc (87040)

 

Публікації

 

Особиста сторінка в проекті "Всеосвіта" vseosvita.ua/user/id2579

Особисті досягнення за публікації vseosvita.ua/user/id2579/achievements/library

Матеріали педради 

Тема: Насилля в школі: шляхи вирішення

 
Анкетування вчителів

1.         В чому полягає, на Вашу думку, місія нашої школи, окрім передачі знань?

2.         Чи формуєте саме Ви в учнів почуття поваги, відповідальності, справедливості, терпимості? Як?

3.         Що Ви можете зробити для захисту дітей від принизливого для їх гідності поводження?

4.         Якими документами Ви керуєтеся в роботі з питань попередження та подолання насилля над дітьми ?

5.         Які прояви насилля в учнівському середовищі нашої школи Ви знаєте?

6.         Про яке насилля свідчать наступні ознаки?

А. сексуальне              Б.психологічне                     В.економічне                        Г.фізичне

1. ____

·           замкнутість, тривожність, страх, або навпаки, демонстрація повної відсутності страху, ризикована, зухвала поведінка;

·           неврівноважена поведінка;

·           агресивність, напади люті, схильність до руйнації, нищення, насильства;

·           уповільнене мовлення, нездатність до навчання, відсутність знань відповідно до віку (наприклад, невміння читати, писати, рахувати);

·           синдром «маленького дорослого» (надмірна зрілість та відповідальність);

·           спроби самогубства;

2.______

·           повідомлення дитини, що батьки, інші члени сім’ї застосовують до неї, або іншої дитини фізичне насильство;

·           прагнення дитини приховати травми та обставини їх отримання (відмова дитини роздягатись; носити одяг, що не відповідає сезону);

·           синці на тих частинах тіла, на яких вони не повинні з’являтися, коли дитина грається (наприклад, на щоках, очах, губах, вухах, сідницях, передпліччях, стегнах, кінчиках пальців тощо);

·           травми ока (крововиливи, відшарування сітківки тощо);

·           забиті місця на тілі, голові або сідницях, які мають виразні контури предмета (наприклад, пряжки ременя, лозини);

·           незвичні опіки (цигаркою або гарячим посудом).

3._____

постійне голодування через нестачу їжі;

·           вага дитини в значній мірі не відповідає її віковій нормі (за визначенням медичного працівника);

·           часті запізнення до школи, брудний одяг, одягання не за погодою;

·           пропуски занять у школі; загальна занедбаність;

·           відсутність іграшок, книжок, розваг тощо;

·           антисанітарні умови проживання, відсутність постільної білизни (або постільна білизна рвана та брудна), засобів гігієни;

·           нігті, волосся у дитини нестрижені і брудні;

·           у дитини постійні інфекції, спричинені браком гігієни;

·           дитина жебракує, втікає з дому;

·           відставання дитини в розвитку (фізичному, емоційному розвитку): розвитку дрібної моторики, пізнавальних здібностей, соціальних навичок та навичок міжособистісного спілкування) внаслідок педагогічної занедбаності.

4.____

·                      знання термінології та жаргону, зазвичай не властивих дітям відповідного віку;

·           захворювання, що передаються статевим шляхом;

·                      синдром «брудного тіла»: постійне настирливе перебування у ванній, під душем;

·           уникнення контактів з ровесниками;

7.      В чому виявляється жорстоке поводження з дітьми в школі з боку вчителів, вихователів щодо дітей ?

8.      В чому виявляється жорстоке поводження дітей щодо дітей?

9.      Які заходи в цьому навчальному році Ви провели щодо попередження булінгу? (форма, назва, дата)

10.  Які заходи в цьому навчальному році Ви провели щодо попередження кібербулінгу? (форма, назва, дата)

11.  Що Ви зробите у випадках, коли маєте підозри жорстокого поводження з дитиною або є реальна загроза його вчинення (удома, з боку однолітків, з боку працівників навчального закладу або інших осіб).

a)      Повідомите про це в усній чи письмовій формі адміністрацію навчального закладу.

b)      Намагатиметесься самотужки вирішити проблему.

c)      Самостійно відвідаєте  сім'ю, де за Вашою підозрою вчинено жорстоке поводження з дитиною.

d)     Самостійно письмово повідомите про це територіальний підрозділ Служби у справах дітей за місцем проживання дитини.

e)      Самостійно повідомите про виявлений факт жорстокого поводження кримінальну міліцію у справах дітей або будь-якого працівника органів внутрішніх справ.

Використані джерела:

Насильство в школі: Аналіз проблеми та допомога, якої потребують діти та вчителі у її розв’язанні wcu-network.org.ua/public/upload/files/schulNAS111.pdf

Запобігання та протидія насильству МЕТОДИЧНІ РЕКОМЕНДАЦІЇ МОН don.kyivcity.gov.ua/files/2018/5/22/mon.pdf

Авторки: Соловйова О.Д., Дубровська Є.В. Упорядниця: Ясеновська М.Е. Методичні рекомендації Організація роботи з розв’язання проблеми насильства в загальноосвітньому навчальному закладі wcu-network.org.ua/public/upload/files/1480677559_organizaciya_roboti_z_rozvyazannya_problemi_poperedzhennya_nasilstva_v_shkoli.pdf

розроб педрада.docx (45541)

 

Тема: Розвиток ініціативності та підприємницької компетентності учнів під час навчально-виховного процесу

 

Порядок денний

  1. «Ініціативність і підприємливість» як одна з ключових компетентностей відповідно до нового змісту освіти
  2. Активні методи і форми навчання як інструмент виховання підприємливості.
  3. Неформальна освіта за принципом тематичних гуртків  як ключ до компетентності учня. Обговорення результатів анкетування учнів та батьків.
  4. «Школа компетентностей» - шлях до гармонійного особистісного розвитку дитини в умовах  нової української школи. Створення програми «Школи компетентностей».

 

Мета: обґрунтування основних аспектів підготовки педагогів до змін у сучасній освіти та пошук шляхів формування ключових компетентностей учнів основної школи

Завдання: обґрунтувати поняття «ініціативність та підприємливість» як однієї із складових сучасної системи підготовки особитості до функціонування в сучасному суспільстві; започаткувати експериментальний проект «Школа компетентностей».

педрада Підприєм.docx (56399)