Form 10

Thursday, the third of February

Classwork

Unit 5. Is the Earth in danger?

Natural disasters

New words - вивчити

drought /draʊt/ засуха
earthquake /ˈɜːθkweɪk/ – землетрус
hurricane [ 'hʌrikən ] (BrE/ [ həri'kein ] (AmE) – ураган, тропічний циклон
famine  /ˈfæmɪn/ голод

tornado /tɔːˈneɪdəʊ/ – торнадо, смерч
flood [ 'flʌd ] – повінь
tsunami [ tsu'nɑ:mi ] – цунамі
fire – пожежа

Wildfire /ˈwaɪld.faɪər/- лісова пожежа
conflagration  /ˌkɒn.fləˈɡreɪ.ʃən/– великі пожежі
volcanic [ vɒlˈkænɪk] eruption / ɪˈrʌpʃən/– виверження (вулкана)

typhoon /taɪˈfuːn/ - тайфун

blizzard /ˈblɪzəd/ - заметіль
avalanche /ˈæv.əl.ɑːntʃ/ - лавина
landslide /ˈlændslaɪd/ - зсув грунту
 
Words for you p.141 вивчити
a disaster /dɪˈzɑː.stər/ лихо
а frequency /ˈfriː.kwən.si/ повторюваність
hazard /ˈhæz.ədризик, джерело небезпеки
threat /θret/  загроза
to damage  /ˈdæm.ɪdʒ/ пошкоджувати
to occur |əˈkɜːr/ траплятися
to respond  /rɪˈspɒnd/ відповідати, реагувати
to underflood підтопляти
 
 
Ex.2 p. 140-141 - читати під аудіосупровід, перекласти, 2 останні абзаци переказувати

 

 

 

 

Tuesday, the twenty-fifth of January
Classwork

1. Learn new words:

computer geek /ɡiksomeone who is extremely interested in computersesp. someone whose only interest is computers - той, хто божеволіє від комп'ютерів, комп'ютерщік

computer wizard /ˈwɪz.əd/ — комп'ютерний ас

Revise phrasal verbs:

to zoom in приблизити, збільшити

to zoom out зменшити масштаб
to scroll up прокручувати вгору  

to scroll down - прокручувати вниз

pick up – піднімати, заїжджати, приймати

hack into – зламати

log in   входить в систему  

log off - виходити з системи

2. Take the test. https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=3629741

3. Do the preparation exercise before you listen. Then do the other exercises to check your understanding.

https://learnenglishteens.britishcouncil.org/skills/listening/elementary-a1/online-safety-conversation

 

 

2020-2021 н.р.

ІІ семестр

Thursday, the thirteenth of May

Classwork

How does the EU work?

Task 1. Watch the video https://www.youtube.com/watch?v=9eufLQ3sew0  and answer the questions.

Task2. Play the game True or false (voting by foot)

1. What is the EU? (The European Union Is the political and economic union of European countries)
2. How many members are there in the EU?
3.  Why was it founded?  Its foundation was caused by the aftermath of two world wars which were responsible for millions of deaths and a devastated (destroyed) European economy.
4/  When was it founded? (1958)
5/ How many countries  formed the EU? (Belgium, Germany, France, Italy, Luxembourg and the Netherlands formed the European Economic Community)
6. What was the idea of its forming? The idea was that with increased economic cooperation they would be less likely to be drawn into a conflict.
7/What policy areas does the partnership include? (Started as a purely economic partnership nowadays, over the past 60 years,  it includes climate, security, foreign relations. 
8. When did the European Economic Community become the EU? (1993)
9. Who is the leader of the EU? (there is no single leader. Instead, its responsibilities are spread between 7 institutions such as the European Council, the Council of the EU,
the European Commission,
the  European Parliament, the Court of Justice of the EU, the Court of Auditors, the European Central Bank))
10. Whom has every member state? (its own commissioner but they are supported to be politically independent)
11/ What does the commissioner represent? (they represent the interest of the EU before their home countries)
12 Where is the European Parliament based? ( in the Belgian capital, Brussels, but also in the French city of Strasbourg where its members meet 12 times a year. This is where lawmakers vote on laws.)
13 How many members of the European Parliament? (751 MEP from 28 states. However, with the U.K.'s departure from the EU. that number  came down to 705)
 
14. What institution directly represents EU citizens& (the European Parliament)
15. How often do citizens elect their representatives to the European Parliament? (every five years)
16. What is made of ministers from the EU member states? (the Council of the EU) 
17/ What do the ministers do? ( they meet regularly to discuss, amend (вносити правки) and adopt the laws.
18. What is the eurozone? (only 19 member states form the eurozone, where the primary currency is   the euro (). So the eurozone is not the EU.
This arrangement has lasted more than 60 years and has so far achieved its main aim of avoiding war between the neighboring countries.

 

Thursday, the twenty-ninth of April

Classwork

Politics and society

1. Відпрацюйте вимову слів та запам'ятайте їх. Натискайте на слово, щоб перейти в онлайн-словник:

Politics

society

citizen

citizenship

law

rights

responsibility

government

court

 

2. Перегляньте відео за посиланням

https://www.youtube.com/watch?v=TyP09S0UEzA

 

Thursday, the twenty-ninth of April

Classwork

Підсумковий урок з теми "Do you like sport?"

Залікова робота з теми - написати "FOR AND AGAINST" есе "Sport in Ukraine"

Умови (Увага! У разі не виконання будь-якої умови, оцінка знижується):

1. Структура має відповідати виду есе (урок 15.04.)

2. Мають бути використані Linking words - вводні слова та конструкції (слова-зв'язки), можна знайти тут https://www.englishdom.com/blog/vvodnye-slova-v-anglijskom/

3. Мають бути використанні структури with the verbs ‘play’, ‘go’, and ‘do’ + different sports (урок 83 за 08.04.) та лексика з тексту діалога (додається до уроку до 08.05)

4. Мають бути використанні лексика  (урок 89 за 22.04.) та структури

  1. Sport  makes (кого? people/ athletes) (якими?,,,)
  2. Sport develops (що?...)
  3. Sport educates..(що? іменник....)
  4. Sport is associated with (що? іменник....)
  5. It gives a chance to (діслово....)
  6. It helps (кому?) to (діслово....)
  7. Sport is a possibility to (діслово....)
  8.  You have (no) possibility to (діслово....)
  9.  You (athletes) are forced to (діслово....)

 

 

Thursday, the twenty-second of April

Classwork

Discussing sports

ОПРАЦЮЙТЕ ЛЕКСИКУ: 

chance

https://dictionary.cambridge.org/ru/%D1%81%D0%BB%D0%BE%D0%B2%D0%B0%D1%80%D1%8C/%D0%B0%D0%BD%D0%B3%D0%BB%D0%BE-%D1%80%D1%83%D1%81%D1%81%D0%BA%D0%B8%D0%B9/chance

athlete

https://dictionary.cambridge.org/ru/%D1%81%D0%BB%D0%BE%D0%B2%D0%B0%D1%80%D1%8C/%D0%B0%D0%BD%D0%B3%D0%BB%D0%BE-%D1%80%D1%83%D1%81%D1%81%D0%BA%D0%B8%D0%B9/athlete?q=athletes

self-esteem

https://dictionary.cambridge.org/ru/%D1%81%D0%BB%D0%BE%D0%B2%D0%B0%D1%80%D1%8C/%D0%B0%D0%BD%D0%B3%D0%BB%D0%BE-%D1%80%D1%83%D1%81%D1%81%D0%BA%D0%B8%D0%B9/self-esteem?q=self-+esteem+

injury

https://dictionary.cambridge.org/ru/%D1%81%D0%BB%D0%BE%D0%B2%D0%B0%D1%80%D1%8C/%D0%B0%D0%BD%D0%B3%D0%BB%D0%BE-%D1%80%D1%83%D1%81%D1%81%D0%BA%D0%B8%D0%B9/injury

sacrifice

https://dictionary.cambridge.org/ru/%D1%81%D0%BB%D0%BE%D0%B2%D0%B0%D1%80%D1%8C/%D0%B0%D0%BD%D0%B3%D0%BB%D0%BE-%D1%80%D1%83%D1%81%D1%81%D0%BA%D0%B8%D0%B9/sacrifice

to be forced 

https://dictionary.cambridge.org/ru/%D1%81%D0%BB%D0%BE%D0%B2%D0%B0%D1%80%D1%8C/%D0%B0%D0%BD%D0%B3%D0%BB%D0%BE-%D1%80%D1%83%D1%81%D1%81%D0%BA%D0%B8%D0%B9/force?q=forced

 

  1. Sport  makes (кого? people/ athletes) (якими?,,,)
  2. Sport develops (що?...)
  3. Sport educates..(що? іменник....)
  4. Sport is associated with (що? іменник....)
  5. It gives a chance to (діслово....)
  6. It helps (кому?) to (діслово....)
  7. Sport is a possibility to (діслово....)
  8.  You have (no) possibility to (діслово....)
  9.  You (athletes) are forced to (діслово....)
 
Джерело: https://infourok.ru/urok-debati-v-kl-doing-sportsfor-and-against-2358286.html
 

Lesson 86-87

Thursday, the fifteenth of April

Classwork

 

До конференції перегляньте відео https://www.youtube.com/watch?v=2Czs4w8aI7M  та випишіть поради, про які йшла мова українською або англійською в зошит. 

Зверніть увагу:

1. З яких частин складається "ЗА та ПРОТИ" есе?

2. Що варти писати у вступі?

3. Як можна привернути увагу читача до теми есе? (THE hooks)

4. Що треба написати в 1-му параграфі (абзаці) основної части? Що в 2-му?

5. Про що треба написати у висновку?

6. Які слова варто, а які не варто використовувати?

7. Від якої особи треба писати есе?

 

Thursday, the fifteenth of April

Classwork

Linking word. "For and against" essay structure

Перегляньте відео. Законспектуйте структуру "ЗА та ПРОТИ"- есе

https://www.youtube.com/watch?v=X9HMJc02XDo

 

 

Homework

Ex.7, p.214-215. В текст есе додати вводні слова з форзаца підручника або минулого уроку, записати есе в зошит з перекладом.

 

Lesson 85

Tuesday, the thirteenth of April

Writing the Opinion essay

 

Переглянути відео https://www.youtube.com/watch?v=HFq7DL4qm8g

Виписати з перекладом Linking words (вставні слова). Використати їх під час написання есе «Особлива думка» (твір про особисту думку) на тему "Sport in our life"за впр.8,с.215 про свій досвід, використовуючи лексику уроку 83:

яким спортом ти займався;

яке твоє відношення до спорту;

як спорт, на твою думку,  може допомогти людям в житті

Прочитати статтю про написання есе https://www.englishdom.com/blog/yak-pisati-ese-anglijskoyu-prikladi-anglijskogo-ese/

Достримуватися структури есе «Особлива думка», вказаної в статті

 

Якщо виникають питання, пишіть на електрону пошту envia1980@gmail.com

Lesson 83-84

Tuesday, the eighth of April

Classwork

 

Sport in our life

Sport or sports?
1. sport (noun, uncountable): Sam loves sport.
2. sports (noun, countable): Sam plays two sports: football and tennis.
3. sports (adjective): Sam reads the sports news every day.

Преглянути частини 1. Do You Like Sport? 00:45 - 04:28 , 3. Talking About Why You Do Sport 08:37 - 11:06 , 4. Making a Longer Answer 11:06 відео https://www.youtube.com/watch?v=QHOmj2TO4mM Вімкніть субтитри, якщо не зрозуміло. Переходи на частини 1, 3, 4 можна здійснити під відео

Текст відео у вкладеному файлі з перекладомспорт текст діалогу.docx (30456) 

Зверніть увагу!

 different sports with the verbs ‘play’, ‘go’, and ‘do’

 різні види спорту з дієсловами «грати», «йти» та «робити». 

You use ‘play’ with most ball sports. That means you play tennis, play cricket, play golf, play basketball, and play volleyball; you can also play badminton, which is not a ball sport.

Ви використовуєте "грати" у більшості видів спорту з м'ячем. Це означає, що ви граєте в теніс, граєте в крикет, граєте в гольф, граєте в баскетбол і граєте у волейбол; Ви також можете пограти в бадмінтон, що не є грою з м'ячем.

Use ‘go’ with activities ending in -ing. Most of these are individual sports; you can go swimming, go cycling, go surfing, go climbing, or go hiking.

Використовуйте "go" з діями, що закінчуються на -ing. Більшість із них - це індивідуальні види спорту; Ви можете плавати, їздити на велосипеді, серфінгу, скелелазінню або пішим туризмом.

You might be thinking: “what about ‘boxing’?” Even though it ends with -ing, you say ‘do boxing’ – it’s an exception.

Ви можете подумати: "а як щодо" боксу "?" Незважаючи на те, що це закінчується на -ing, ви кажете "займатися боксом" - це виняток.

Use ‘do’ with other activities, mostly individual sports. You do yoga, do gymnastics, do judo, or do Pilates.

Використовуйте «робити» з іншими видами діяльності, переважно індивідуальними видами спорту. Ви займаєтеся йогою, займаєтесь гімнастикою, дзюдо або пілатесом.
 
 
 
 
Lesson 82.

Tuesday, the sixth of April.

Classwork

Olympic sports.

 

Виконати завдання за посиланнями. Незнайомі слова виписати. Лексику вивчити. Вміти перекладати речення.

https://learnenglishteens.britishcouncil.org/vocabulary/beginner-vocabulary/olympic-sports

https://learnenglishteens.britishcouncil.org/study-break/video-zone/yusra-mardini-young-refugee

 
 
 
 
 
 
14.01.2021
Lesson 34.
 

Thursday, the fourteenth of January

Classwork

Computers and their capabilities

 

VOCABULARY

Ex.3, p.112

Vital  |ˈvaɪt(ə)l|  життєво необхідний

store [stɔː] склад (на заво́ді), комо́ра, магази́н (продукто́вий і т. д.), зберіга́ти (в се́йфі і т. д.), зберегти́ (кошто́вності і т. д.)

process [ˈprəʊses] – обробляти, перетворювати

display [dɪˈspleɪ]

v  ви́ставити, показа́ти (презентува́ти і т. д.), прояви́ти щось, показа́ти щось (почуття́ і т. д.),

зобрази́ти

n зобра́ження (на екра́ні і т. д.), екра́н, про́яв

phr

touch display се́нсорний екра́н, се́нсорний диспле́й

Data |ˈdeitə|  інформація, дані

desktop [ˈdeskˌtɒp] насті́льний,  (інформ.) дескто́п, робо́чий стіл,

desktop (computer) дескто́п, насті́льний комп'ю́тер

Tower case —  корпус, який стоїть на підлозі, системний блок

handheld computer — кишеньковий комп’ютер,(мікро)калькулятор

palmtop computer — мініатюрний портативний комп’ютер;

embedded – вбудований

hardware [ˈhɑːdˌweə] n обла́днання, устаткува́ння, механічна конструкція

software [ˈsɒftˌweə] n програ́мне забезпе́чення, софтве́р

input [ˈɪnˌpʊt] n вве́дення (да́них і т. д.)

output [ˈaʊtˌpʊt] n  ви́хід (да́них і т. д.)

potential [pəˈtenʃəl] потенціа́льний

infinite [ˈɪnfɪnɪt] adj безкіне́чний, безмежний

explore [ɪkˈsplɔː] v дослі́джувати, досліди́ти що

access [ˈækses] до́ступ до чогось, діста́ти до́ступaccess the Internet підклю́читися до Інтерне́ту

Internet access підклю́чення до інтерне́ту

attachment [əˈtætʃmənt] n дода́ток (в ме́йлі), прикрі́плення

HTML  /ˌeɪtʃtiːemˈel/  

abbreviation for hypertext markup language: a way of marking text so that it can be seen on the Internet

мова гіпертекстового маркування

podcast  /ˈpɒdkɑːst/  

recording that you can listen to on your computer or MP3 player from a website. You can also sign up to (= say that you want to receive) a podcast which is then updated (= new information is added to it) through the Internet when you plug your MP3 player into a computer.

запис або радиопередача, разміщені в інтернеті для завантаження на персональні МР3 плейєри

word processor computer or computer program that you use for writing lettersreports, etc

текстовий процесор

word processing  оброботка текста на комп’ютері

 

database  /ˈdeɪtəbeɪs/ B2

information stored in a computer in an organized structure so that it can be searched in different ways

база даних

e-commerce /ˈiːˌkɒmɜːs/ 

the buying and selling of goods and services on the Internet

торгівля по інтернету

desktop publishing - the production of finished designs for pages of books or documents using a small computer and printer (= machine for printing)

настільна поліграфія

enable [ɪnˈeɪbəl] v  да́ти змо́гу, дава́ти згоду

arrange an appointment призна́чити зустріч

employee [emˈplɔɪiː] n працівни́к

 

 

https://www.dict.com/%D0%B0%D0%BD%D0%B3%D0%BB%D1%96%D0%B8%D1%81%D1%8C%D0%BA%D0%BE-%D1%83%D0%BA%D1%80%D0%B0%D1%96%D0%BD%D1%81%D1%8C%D0%BA%D0%B8%D0%B8

 

Task 1. Read and translate the text ex.3, p.112. Learn the words in bold.

Task 2. Make up your own test according to the text. Your test should consist of 6 sentences with correct answer and translation. The task of your test should be like "True Of False" or "Choose the correct answer"
 
 
For example:
True or false
1. Hardware means programmes as the main element of a computer system. (F)
2.
3.
4.
5.
6.
 
or
 
Choose the correct answer:
1. What computers are there inside fridges and cars?
a) tower case; b) a palmtop; c) a embedded computer
Key: c
2.
3.
4.
5.
6.
 
 
12.01.2021
Lesson 33.
 

Tuesday, the twelfth of January

               Classwork

Modern means of communication and technology

Watch the video (якщо важко зрозуміти, увімкніть субтитри - білий прямокутник біля позначки "налаштування")

https://www.youtube.com/watch?v=Z8QxVUGCsoc

and answer the questions:

1. What is communication?

2. Why do we communicate with people?

3. What means of communication do we use?

4. In what way do people send letters?

5. What do people write on the envelope?

6. Who collects the letters?

7. In what way do you use your smartphone?

8. What does a computer help us to do?

9. What tells us about everything is happening in the world?

10. What can harm children health and studies?

І семестр

22.10.20

Lesson 23-24

Thursday, the twenty-second of October

Classwork

Types of writing

Інструкція. Якщо Ви бажаєте отримати 4-5 балів, виконайте Task 1 письмово та надішліть на envia1980@gmail.com.

 Якщо Ви бажаєте отримати 4-8 балів, виконайте Task 2 письмово та надішліть на envia1980@gmail.com.

 Якщо Ви бажаєте отримати 8-12 балів,  виконайте Task 2, Task 3  та надішліть на envia1980@gmail.com.
.

 

Task 1. Прочитайте поради, як писати РЕЗЮМЕ https://learnenglish.britishcouncil.org/business-english/business-magazine/writing-a-good-cv

Випишіть 4-5 основних з них з перекладом.

Task 2. Translate the sentences. Are they true or false? Письмово перекладіть наступні реченя. Біля кожного напиши True чи false.

1. It’s always a good idea to include a photo.

2. When you list your work experience, you should put the first job you did first.

3. The longer your CV is, the better it is.

4. Using active verbs rather than passive structures helps to create a good impression.

5. It’s better not to mention periods of time when you were not in paid work.

6. You should always tell the truth on your CV.

7. Presentation and small mistakes don’t matter – it’s the content that’s important.

8. Cover letters are nice to have but not entirely necessary.

Task 3. Як написати супроводжуючий лист до РЕЗЮМЕ https://learnenglish.britishcouncil.org/skills/writing/upper-intermediate-b2/a-covering-email

Напишіть супроводжуючий лист до Вашого уявного РЕЗЮМЕ та надішліть мені на пошту envia1980@gmail.com

 

20.10.2020

Lesson 22. Job interview.

Мета. Практикуватися у вживанні лексики з теми та веденні співбесіди з працевлаштування.

 

Tuesday, the twentieth of October

               Classwork

       Job interview.

Task 1. Vocabulary. Read and translate the words. Learn them by heart:

  1. p.49 (слова в рамочці вивчити).
  2. Відпрацювати вимову слів за посиланнями. Письмово перекласти приклади на сайті з ними. 

https://dictionary.cambridge.org/ru/%D1%81%D0%BB%D0%BE%D0%B2%D0%B0%D1%80%D1%8C/%D0%B0%D0%BD%D0%B3%D0%BB%D0%BE-%D1%80%D1%83%D1%81%D1%81%D0%BA%D0%B8%D0%B9/employer

https://dictionary.cambridge.org/ru/%D1%81%D0%BB%D0%BE%D0%B2%D0%B0%D1%80%D1%8C/%D0%B0%D0%BD%D0%B3%D0%BB%D0%BE-%D1%80%D1%83%D1%81%D1%81%D0%BA%D0%B8%D0%B9/employee

https://dictionary.cambridge.org/ru/%D1%81%D0%BB%D0%BE%D0%B2%D0%B0%D1%80%D1%8C/%D0%B0%D0%BD%D0%B3%D0%BB%D0%BE-%D1%80%D1%83%D1%81%D1%81%D0%BA%D0%B8%D0%B9/employ

https://dictionary.cambridge.org/ru/%D1%81%D0%BB%D0%BE%D0%B2%D0%B0%D1%80%D1%8C/%D0%B0%D0%BD%D0%B3%D0%BB%D0%BE-%D1%80%D1%83%D1%81%D1%81%D0%BA%D0%B8%D0%B9/employment

 

https://dictionary.cambridge.org/ru/%D1%81%D0%BB%D0%BE%D0%B2%D0%B0%D1%80%D1%8C/%D0%B0%D0%BD%D0%B3%D0%BB%D0%BE-%D1%80%D1%83%D1%81%D1%81%D0%BA%D0%B8%D0%B9/apply

 

https://dictionary.cambridge.org/ru/%D1%81%D0%BB%D0%BE%D0%B2%D0%B0%D1%80%D1%8C/%D0%B0%D0%BD%D0%B3%D0%BB%D0%BE-%D1%80%D1%83%D1%81%D1%81%D0%BA%D0%B8%D0%B9/applicant?q=+applicant

https://dictionary.cambridge.org/ru/%D1%81%D0%BB%D0%BE%D0%B2%D0%B0%D1%80%D1%8C/%D0%B0%D0%BD%D0%B3%D0%BB%D0%BE-%D1%80%D1%83%D1%81%D1%81%D0%BA%D0%B8%D0%B9/cv?q=CV 

 

Task 2. Read the article https://www.wallstreetenglish.com/blog/10-tips-to-succeed-in-a-job-interview-in-english/ Прочитайте статтю, знайдіть еквіваленти:

  1. Знання іноземних мов, таких як англійська, на ринку праці сьогодні є великою перевагою.
  2. Які ваші сильні сторони?
  3. Які ваші слабкі сторони?
  4. Чому б ви хотіли тут працювати?
  5. Я навчався в Університеті ...
  6. Я щойно закінчив університет ...
  7. Ви повинні найняти мене, тому що я впевнений у собі ...
  8. Я ідеально підходжу для цієї роботи, тому що ...
  9. Мені потрібна інформація про посадові обов'язки, перш ніж ми зможемо обговорити зарплатню.

За письмове виконання цього завдання максимальна оцінка - 6 балів. Якщо Ви бажаєте отримати вищу оцінку, переходьте до наступного  завдання

Imagine you are an employer. What questions from the article would you ask?  Уявіть, що ви роботодавець. Які запитання зі статті Ви б задали?

 

Task 3. Make up the job interview using these questions and prompts below.

 Складіть співбесіду, використовуючи питання та підказки під питаннями.

 

1 питання + 1 відповідь без помилок = 2 бали

Роботу виконати в зошиті з перекладом. Надіслати на envia1980@gmail.com